Birisi olmalı hayatında,
Dertlerini dinleyecek.
Başın darda kalınca,
Sana tafsiyelerde bulunacak.
Sıkıldığın zaman,yada hasta olduğunda,
Gece yarısı telefon edebilecek.
Yada,rahatsız ettiğin için seni azarlayacak.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ben de böylesini arıyorum ama nedense bulamadım bir türlü.....benim beklentilerimi o kadar güzel ifade etmişsiniz ki.....yüreğinize sağlık, teşekkür derim :)))
TÜM ŞİİRLERİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM TBRİK EDERİM+10PUAN
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta