Güne merhaba demeden,
Güneşin sıcaklığını hissetmeden,
Yüreği, hayallere bırakmadan...
Umudu beklemeden,
Sevgiyi yaşamadan,
Yüreği, acıya bırakmadan...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sen teslim olmasan,
Yürek kendi acılarını bulur her zaman..
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Hayııııırrrrrr, asla teslim olma! Bu arada şiir çok güzel bunu da belirteyim. Barış Aluk.
Yok,teslim olunmamalı...En güzel günler hep geridedir..kutlarım.
ve de.... kader kurbanlarina...
Yok... Çok anlamlı olmuş bu şiir ama burada harcanmasın psikologlara vermek lazım iyi terapi uygulanır gaz verirlir bu şiirle hastalara...... Kutluyorum yürekten...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta