Bana,
Bir gülüşünü bırak.
Saçlarını
Güneşe,rüzgara.
İşveni bırak,
Cilveleşsin yalnızlığımla.
Öyle şeyler bırakki!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne yalnız kalmayı severim , ne yalnız bırakılmayı.Yalnızın evinde ikinci bir yalnızlıktır kalan hatıralar, bazen öpersin, bazen koklar. En güzeli gözlerini bırakması. Hiç gitmez gözlerinin önünden gözleri. Hatırlamaya da lüzum kalmaz, unutulmaz ki... Çok güzel, anlamlı, duygu dolu, ustaca. Kutlarım, saygılar.
Birol Hepgüler.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta