Yorgunsun,uzaklardan gelmişsin;
Yitirmişsin neyin varsa birer birer.
Bir sağlık,bir sevinç,bir umut...
Onlar da neredeyse gitti gider.
Dost bildiğin insanların yüzleri
Aynalar gibi kapkara.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kisa
Geçirebilirsen namın var geçiremessen kalıp ın var
Koreli misin
Mükemmel
Koskoca şairin emeğine "çok kötü "yazma yetkinliğine , sahip olduğunu sanmak ..."Vay be ! bu özgüven, nasıl böyle devleşir ? "derken yüreğim... Bir daha okuyorum şiiri...
İçinden geçtiğimiz zamanın da duygusu bu diyorum. Her gün yiterken umut adına bir şeyler...
Ne yapalım Şaiir ...? Gidip, yine de umudun baş ucunda durmaktan başka seçeneğimiz yok ki...Elimizde Metin Altıok dizeleri :
Yarın farklıdır bu günden / adı değişir hiç olmasa... diyerek...______
Güne gelen şiire teşekkür ediyorum. Şaire rahmet diliyorum.
Saygımla...
Sade bir dil.HAYATTAN BİR KESİT GİBİ.sonuçta söyleyeceğini söylemiş.HOŞ BİR ŞİİRDİ. YAZARA RAHMET DİLERİM.
çok iyi...
Bir yudumdu bir bana gelişin umudum
içemedim seni su gibi yudum yudum
Kayboldu mechullerde yıkılan tek yurdum
Çileye dertlere kendimi vurdum durdum
ilk iki mısrası yetti bana.. zaten telif sorunu mu varmış ney.. :)
hayatımda böyle güzel şiir görmedim...
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta