Üstünden eksik olmasın, o mutluluk çubuğu
Ye! katık yap lokmalara, İç mutluluk şurubu
Bir Nesrin ablamız var, dökmesin âh u zâru
Hep sevgiyle kalasın, şiir yolunun yolcusu
Dilerim Yaratandan, mutsuzluk yaşatmasın
Sen sevgi aşılayan, sen benim baş tacımsın
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Sevgili Halit,
2 Gündür ne diyeceğimi bilemedim,
her keresinde sözcükler yamuldu,
kelimeler uçuştu....Şaşkınım....
Mutluyum, sevinçliyim....
Çok teşekkürler ediyorum can kardeşim,
ne mutlu ki bana
sizlere sevgimi verebilmişim...
Şiire yapılan yorumlarda da
hakkımda iyi, güzel, hoş düşüncelerini
ileten tüm şiir dosu sevenlerime
sonsuz saygı, sevgimle
teşekkürlerimi sunuyorum....
Nesrin Hanıma bu güzel dilekler az bile...güzel bir vefa şiiri...
Hanfendileri, Bu Sitede Yer Alan Adına Şiir Yazılacak Mümtaz Şahsiyetlerden Birisiydi,
Yüreğinize sağlık.....
çok hoş.. sevgiyle .. neşer selman
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta