Boşuna bekleme ben görmem diye
Bir gün gelir mutlak sende görürsün
Kime kalmış söyle bende bileyim
Sende öleceksin birgün mutlaka
Eğriyi, doğruyu göstermiş Allah
Son güne gelince etmeyesin vah
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebrikler ..
Tebriklerimle tam puan..akıcı ve anlamlı..beğenerek okudum..Ufkun YAREN
YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK TEBRİKLER
beğeniyle okudum..tşk.şairim..
Rabbim cümlemizi ameli güzellerden eylesin.
Dualarımız olmasa Rabbim bizi neylesin.?
Kutlarım hocam.
Çok güzel bir nasihat gönlüne sağlık.
Şiirde kendimi de görmüş oluyorum.Tebrikler
Bir gün hepimiz göreceğiz değerli ağabeyim. Yüreğinize sağlık. Saygıyla selamlar.
yüreğina sağlık ustadım selam ve dua ile
Eğriyi, doğruyu göstermiş Allah
Son güne gelince etmeyesin vah
Ameli iyiler mutludur vallah
Sende bileceksin bir gün mutlaka
Bu finalinizle herşeyi anlatmışsınız üstadım..Anlayana sivri sinek saz,anlamayana davul zurna az ata sözünü anımsatan bu şiirinizle bilmek istemeyenlerinde varacakları menzilde inşallah onlarda utanmazlar.Tebriklerimle kardeşim ve şiiriniz ant.listemde..sevgi ve saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta