Dizlerimin dibinden hiç ayırmazken
Artık nerelerdesin bilmeyeceğim
Kollarımdayken bile sana hasretken
Yüzünü bir daha görmeyeceğim
Ayrılıktan bir defacık söz etmemişken
Neden bırakıp gittin bilmeyeceğim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




güzeldi, başiarılar
Dizlerimin dibinden hiç ayırmazken
Artık nerelerdesin bilmeyeceğim
Kollarımdayken bile sana hasretken
Yüzünü bir daha görmeyeceğim
Gitmekten bir defacık söz etmemişken
Neden bırakıp gittin bilmeyeceğim
Kollarımdayken bile seni özlerken
Yüzünü bir daha görmeyeceğim
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz.
saygı ve selamlarımla.
güzel bir şiir yüreğine sağlık biraz daha açılıp bir veya iki kıta daha yazılabilirdi.
Gitmekten bir defacık söz etmemişken
Neden bırakıp gittin bilmeyeceğim
Kollarımdayken bile seni özlerken
Yüzünü bir daha görmeyeceğim
Kutluyorum güzel dizelerinizi.
Saygı ve selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta