Alihoca/Ulukışla/NİĞDE
(haketmeni o kadar isterdim ki...
sönmesin ışıltısı beneklerinin,
bir sabah gözlerini açtığın an,
kahve telvelerin değil gözlerinden akan;
dudaklarından dökülen üç sözcük olsun:
`mutluluğumu gösterdim ki...`
bağlar beni,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Beneğin kudreti ve derin izleri güzel imgelere dönüşmüş....artık bir kitap diyorum hocam lütfen...kutu/yorumum gücü yüreğinden alan yüreği kadar temiz kaleme saygılarımla
bir çift benek
-kanaryanın kanadında
-huzur bulur adeta…
bir çift benek, adeta bir melek! ..
takılınca göl yeşiline
kimyâsına işlemiş nefs-i müdafaalardan
kurtulur adeta…
Usta kalemden değişik tarzda güzel bir şiir..Tebrikler efendim...10+10
güzel ve hoş dizeler..gönülden kutlarım.dostum..saygılarımla....atıl kesmen
Çok değişik bir şiir olmuş Ahmet Bey kutlarım. saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta