Ne yapayım
Çocuk seslerini
Bir bağır hele
Bir bağır yangın yeri
| Biraz kıllı az vahşi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




en çok topuk koparan mayınının elini koparması sahnesine bayıldım abi...diğer dostlarında zaten belirttiği gibi artık zaferce şiirler okuyoruz senden...biliyoruzki bu şiir zafercedir...su gibi akıtıyorsun şiirlerini yukarıdan aşağıya..kaygısız ve tasasız yazıyorsun..sen aramıyorsun ama her kelime yerini buluyor...ve her seferinde şiirlerin beni biraz daha çekiyor...
seni yürekten kutluyorum...zaferce hemde....
yine 'Zaferce' bir siir...kutlarimmm
Zafer Bey artık kendi stilinizi oluşturmuş hergün aynı klasik görünümde ama her geçen gün daha bir olgunlaşan, daha bir ustalıklı eserler çıkarıyorsunuz..Eee bize de kutlamak düşüyor tabii.Yürekten inanarak
zaferce antika bir şiir antikanın değeri herzaman vardır saygılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta