İki yalnız, benle gece..
Ve dostluğumuz, bilmece!
Gündüz ben buradayım ya..
O nere akar, sessizce? !
Yürek, düşer bir denize; kan olur..
Kan olur da, suda kalmaz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Baktım: avucumda, çiçek..
Bıraksam, yere düşecek!
O toprağı bilir ama
Toprak,onu ne bilecek? .. '
Toprak çiçeğin avuca düşmeden önceki halini bilir
ve tanır ... yine basardı bağrına amma koparan ellere sitemindendir reddi..
güzeldi şiir kutluyorum bunu hisseden yüreğinizi ve şiirinizi
Saygımla..
Nevin Kurular
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta