Sivas elinde attılar
Metin'i,Behçet'i,Hasret'i
harlı ateşlere....
Güya günahkarlara ceza kestiler...!
Kin adına,din adına.
Kendilerini ilk taşı atacak,
günahsız sayanlar...!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




yepyeni bir şiir,çiçeği burnunda şiir.Sevgiyi,dostluğu,iyimserliği dilinde bir yerden bir yere gönderen şiir.Sabahın bu erken saatinde bir kaç şiir okumak istedim. Şansa siz çıktınız.Bir
Ateş Yandı.şiirinizin başlığı bana insanlığı anımsattı.Ne
kadar güzel başlık.sıcak sımsıcak. Şiiri okuyunca oldukça üzüldüm. Kucaklamak yerine nedense her zaman yakmayı düşünmüşlerdir.Düşünemedikleri tek şey ise İNSANLIK ONURU ve saygısıdır.Sivas'ta yakılan tüm kültür dostlarına gönül dostlarına Rahmet diliyorum.Şiirinizin anlatımı oldukça güzeldi. tam puanla kutluyorum.O engin yüreğinize sağlık.sağlıcakla kalınız. Saygılarımla.GERÇEK
DOSTLAR BİRLİĞİ
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta