Zamanlardır beklediğim bir zamandı
Konuşması zordu elbet
Çözerken dilimin prangalarını
Ellerim titriyordu
Derin bir nefes almak istedim
Dindirmek için heyecan yağmurlarını
Düştüm maviye boğuldum nihayet
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok teşekkürler abdulluh bey.böyle güzel yorumlar oldukça daha çok aşk duyuyorum kağıda ve kaleme
...Senden başka her şeye son
her cümlenin sonunda ol diye sen...
Tebrikler.
Kıymetli Evladım,
Temiz içten duygularını çok güzel dökmüşsün gül yaprakları üzerine...
Tam puan verdim.
şiirlerinle büyük sevgi yaşadığını anlatıyorsun sanki. sevgi işte böyle bir şey. güzeldir.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta