Çocukluğumun en derin, en hassas noktasın da bıraktığım hüzün yığınlarıyla gel bana..
Bildiğim masalları değil de, bilmediklerimi anlat mesela. Anlat ki yeniden yeşersin ruhumda taze kekikler..
Anlat ki uçurtmalar uçsun gökyüzün de..
Anlat ki inanabileyim bu dünyanın kırmızı bir balon olmadığı fikrine..
Hadi bin ve gel..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Teşekkür ediyorum.
Bin ve gel
Gel de kandır beni
O bile iyi !
Tebrikler
Teşekkür ediyorum.
Teşekkürler
Çocukluğumun en derin, en hassas noktasın da bıraktığım hüzün yığınlarıyla gel bana..
Bildiğim masalları değil de, bilmediklerimi anlat mesela...
harika bir giriş kutlarım
Teşekkürler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta