kapatıp kendimi bu dört duvara
bilsen adım atamadığımı sokaklara
hatta bahçeye bile çıkmadığımı
günlerdir kedimle bile küs olduğumu
traş olmak için bir sebep aradığımı
ama bulamadığımı
tarifsiz bir yangı ile yandığımı
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




bilseydi eminim herşey çok farklı olurdu..
hiçbirşeyi içimizde tutmama taraftarıyım...çünkü an gelir söylenmek istenenler için fırsat kalmaz yada iş işten geçmiş olur..
yüreğinize sağlık..
ya bilseydi
belkide oda sizin için aynı şeyleri düşünüyordur...
Bilmesin bencede....bilipte hiç hiç bişey yapmama ihtimalindense, bilmeden neler yapabileceğini düşlemek daha güzel belkide...
Bilse belki çok şey değişirdi.Şiir güzeldi.Kutlarım!
Uzaktan bakmak en iyisi gibi
Başarılar
evet, güzeldi...
Selamlar...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta