Bileseydim nefret edeceğimi
Hiç dinlemezdim o şarkıları seninle
Bizi anlatan iki üç şarkı tutmazdık
Sonunda gözlerimin kurumayacağını bilseydim
Bilseydim nefret edeceğimi
Koca dört duvarı kendime mesken etmezdim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzel ve içten yazmışsın. Tebrik ederim. Saygılarımla ...
Sevgili Aykutçuğum, bu şiiriniz bana ait olan 'Bilseydim' adlı şiirime o kadar yakınki, sanki bana ait sandım birden..
Şiir antolojmdedir.
Selam ile..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta