Yaralı bir yüreğim olduğunu
Desem yine de sever misin beni
Bütün aşkların yalan olduğunu
Desem yine de sever misin beni
Gönlüm kederlerle dolmuşsa eğer
Kalbim paramparça olmuşsa eğer
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu toprakların duyguları ile yogrulmuş, bu toprakların şairi oldugun ne kadarda belli. Karacaoglan gibi yaziyorsunuz. İçten, sade ve yüreginden kopup geldigi şekilde. Kalemine saglık
selam ayşegül hanım buraya benim davetimle geldiyseniz inanın sevindim size rasladığıma şiirlerinizi oflularsitesinde okumuş yorumlamışdım
başarılarınızın devamı dileğiyle ofgedikof
Gönlüm kederlerle dolmuşsa eğer
Kalbim paramparça olmuşsa eğer
Gül benzim sararıp solmuşsa eğer
Desem yine de sever misin beni...az ve öz siirler!yazimlarda ki anlatimlariniz anadoluda yasanan saf duygular sayin bayan Gedik!kutlarim sizi...
tebrikler
güzel olmuş
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta