Aslında var ya,
Sen sevmeyi bilmiyorsun...
Seni gördükçe,
İçim burkuluyor!
Bir gülüyor,
Bir ağlıyorsun...
Bu halinden,
Çok korkuluyor...
Gördükçe bu halini,
Korkuyorum!
Tutunca yumuşak elini,
Dinledikçe,
O tatlı dilini...
Bu beni herhalde,
Seviyor diyorum!
Ben istemedikçe,
Unutuyor gelmiyorsun...
Ben gülerken gülmüyorsun,
Bazen beni görmüyorsun,
Aslında var ya,
Sen sevilmeyi bilmiyorsun!
Benden aldığın o ilgiyi,
Dopdolu verdiğim bu sevgiyi...
Taşıyamadın!
Hiç düşünmedin kötü - iyi,
Aslında var ya,
Sen acaba neyi biliyorsun?
Ya da bilmiyorsun...
Kayıt Tarihi : 12.10.2006 11:22:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Necmettin Özelçi](https://www.antoloji.com/i/siir/2006/10/12/bilmiyorsun-32.jpg)
kutlarım mükemmel bir içerik var dizelerinizde...
gurbetten saygılar...
selam ve dua ile...
Özellikle finali mükemmel mısralarla sonlandırılmış Etkili bir şiir olmuş.
Sevgili üstadım değerli kalem: Necmettin Özelçi
Şiirinizi dikkatli bir şekilde inceledim, Tabi bu da şiiri bir kaç kez okumamı gerektirdi... Duygular mısralara ustalıkla taşınmış. ve şiirin bütünlüğüne olan hakimiyetinizi kutluyorum. Pek çok yorumumda belirttiğim bir husus vardı. Bu tip duygu ağırlığının kendini hissettirdiği şiirleri bekleyen bir tehlike var diye. O tehlike de şudur: Şiirin bazı mısraları aşırı duygu yüklenimi ile donanırken bazı mısralar duygu yoksunu hatta içi boş sıradan cümlelere dönüşür. Kafiye ve hece sayısını tutturmak uğruna bazan duygu fakiri mısralar şiirde yer alır. bazan da hiç gereği yokken zorunlu olarak şiirin akıcılığını bozan ekler istenmeden ilave edilir...
Şiiri yazanın bilgi birikimi ve tecrübesinin yanında; ayrıca doğuştan da gelen sezgi ve var olanı daha iyi bir şekilde ifade edebilme yeteği gerekir. Şiir hiçbir zaman şairi hükmü altına almamalıdır yoksa kendi kendini yazdıran bir şiir ortaya çıkar ki böyle bir şiirde bu yapısını şairin bütün çabasına rağmen gizleyemez. Şiirin ilk giriş mısraları şiirin tamamını okutacak şekilde davetkar olmalı, son kıtalar, özellikle final mısraları da kendini unutturmayacak bir donanım ve fonetiğe sahip olmalıdır.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda:
Şiir üzerindeki hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum... Sonuçta nefis bir şiir ortaya çıkmış. Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Bu güzel şiirinizi ve şiirdeki ustalığınızı Tekirdağ'dan gönderdiğim İlk Tam puan ile selamlıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
kıymetli şair,
biliyor gibi yapıyoruz.
Güzel bir şiirdi...kutlarım saygıyla
TÜM YORUMLAR (3)