Bilmez
Ayrılık acısı içimde bir köz
Yakar kendisini, sönmeyi bilmez
Labirentler gibi bırakıp da iz
Öyle bir gitti ki, dönmeyi bilmez.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ayrılık acısı içimde bir köz
Yakar kendisini, sönmeyi bilmez
Labirentler gibi bırakıp da iz
Öyle bir gitti ki, dönmeyi bilmez.
Tebrikler kaleminiz daim olsun.
Ne su içer gönlüm, ne sevda çeker
Yangına aşıktır, ne yapsın kader
Bu nasıl gidiştir, gitmekten beter
Öyle bir gitti ki, dönmeyi bilmez.
Ayrılıklar gerçekten kötüdür sizde harika bir şekilde anlatmışsınız şiirinizde umuyorum ki yanlış yaptığını anlayıp geri döner, yüreğinize sağlık Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta