Kainatta nice nice insan var
Edep bilmez,erkan bilmez,yol bilmez
Özün atmış sanki olmuş canavar
Kardeş bilmez,yoldaş bilmez,el bilmez
Ben onları anlamaya çalıştım
Vefasızın sitemine alıştım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Necmettin Bey,
isim benzerliğimi yoksa aklımdan geçen kişi misiniz bilmiyorum.
'ben edebi edepsizlerden öğrendim' sözünü okumuştum biyerden.
Çeveremizde o kadar edepsizce davranışlar sergileniyor ki...
Hatta birileri edepsizliği hünermişçesine övünerek, kasılarak icra ediyor.
Medya, yazılı basın, eğlence merkezleri de çanak tutuyor malesef.
ama bizler herşeye rağmen adını 'edep' ten alan 'edebiyat' anlayışıyla kalem oynatmalıyız elbet. Edepli, düzgün ve örnek olacak bir kaleme sahipsinizi. allah kuvvet versin efendim.
Sayfanıza selamlarımı, sevgilerimi ve saygılarımı bırakarak ayrılıyorum.
Allah'a emanet olun...
Saygılar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta