geceleri,
yıldızları var diye...
yıldızları,
sana benzedikleri için sevdim...
seni?
seni sevmem için...
o kadar çok neden var ki;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




seni sevmem için...
o kadar çok neden var ki
Seven yüreğinizi, yazan kaleminizi kutlarım.
Daha ne diyeceksin ki..! Kutlarım..
Birincisi: 'yüreğin' dersem!
bilmem ki;
yeter mi
artar bile dost.tbr
'Güzel.En çok kendi bilir insan kalbini,in mi cin mi?Kutlarım.
buluşma yerimiz dolunay ...sırdaşımız yıldızlardı...evet yıldızlar bana yabancı deyil....kısacık şiirle çok şey anlatmişsınız ...kutlarım....fatma aras
EVET...TURHAN BEY'E KATILIYORUM...
ŞİİRİN BAŞLANGICINI BİRAZ ÇALIŞSANIZ DAHA GÜZEL OLUCAK.
SAYGILARIMLA.
finali güzel başlangıçta fazla tekrar biraz şiiri boğmuş gibi
birincisi: 'yüreğin' dersem!
bilmem ki;
yeter mi?
Yetmeli...Orası gözlerin, sözlerin canevi değil mi..
Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta