kül olsa evren
kül kalsa yanmada içimde
kül vursa gözlerimin rengine
bir kırmızı gül açar mı? içimde bilmemki?
açsa ağzını kainat
nefes verse yüzüme
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bnm kuzenim oluyor yavuz taş bgn snn şiirlerinden okucam çğretmene yavuz amca :)
merhaba gerçekten güzel bir şiir yazmışsınız.sizi yasin yavaş şiirlerine bekliyorum.olumlu ve olumsuz eleştirilerinizi bekliyorum.yasin yavaş
Affeder yeterki biz onun kapısından yüz çevirmeyelim efendim. Güzeldi şiiriniz. Saygılarımla...
Bu kadar hüznün ardından, affın kaynağına gidilmiş istenir ki, ümitli de olmak lâzım diye düşündüm...şiirin sonuna geldiğimde.......güzel şiirinizi ve sizi yürekten kutlarım Sn. Taş...........saygılarımla...........Saniye Sarsılmaz
bir kırmızı gül açar mı? içimde bilmemki?
tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta