Mübarek Ramazanda ilizyon yapanlara
Dinden din doğurana ne demeli bilmem ki
Kep'ten kin çıkartarak din diye tapanlara
Yeni din çağırana ne demeli bilmem ki
Soy adı yakışmıyor siyasi bezirgana
Densizlik hat safhada artık tak etti cana
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




anlamlı güzel bir şiir okudum ustam saygılar
Aslında denilecek çok şey var ama söylemeye gerek yok.
Tebrik ederim.
Yüreğinize sağlık hocam,
Hayatta para ve mevki hırsı olanların para ve mevki için herşeyi yapabilecek karakterde olanların dini olmuyor malesef.
Kaleminize yüreğinize sağlık.
Saygılarımla
Böyle bir taşlamayı asla yazmak istemezdim ama fitne sokanlara tokat mağdur olanlara ses olmak gerekiyordu.
Aslında cevabı da içinde şiirin...
Ne denir, dinden din çıkarana... "Cin mi?"
Sapık mı, sapkın mı, tacir mi?
Belki de hepsi...
Allah, yolunu şaşıranlardan korusun!
Tebrikler dörtlüğe Bülent Bey, Kardeşim..
Din istismarı altında maddiyat kazanmak. Dinci ile dindarı birbirinden ayırt etmek gerekiyor, özellikle bu dönemde. Tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta