Çoktan uğramadım dostun köyüne
O yar kahırlanıp küstü mü bilmem
Gelip giden yoktur bir haber almam
Benden umudunu kesti mi bilmem
Yine perişan mı zülfün telleri
Esip dağıttı mı seher yelleri
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir Sadık GÜRBÜZ' ün sesi ve sazında çok güzel bir türküdür. Türküyü dinlerken, Mersin/Mut ve Gülnar dağlarında At üstünde, (sağa sola koşturan) Atı kendinden güzel, Kendisi Attan güzel bir Yörük Güzeli, Sürüsü, Köyleri aklıma gelir. Ve o sanal klip eşliğinde dinler, dalarım, duygulanırım. (Bir yolculuğum sırasında, dağda tariflediğim güzele benzer bir güzel gördüğüm doğrudur.)
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta