Aksam hüzünlerindeyim
Bir tatlı söze muhtaç
Ezikliğini yaşıyorum günün
Parçalanmış, bölünmüş ayrılıkların, özlemlerin
Mabetler mezarlıklar kadar sessizim
Kırk yılda bir ziyaret edilen
Dardayım; kafese kapatılmış kuş gibi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yanlız degilsiniz.umarım kaleminiz birgün arzuladıgınız her rengi yazar güzel günler sizin olsun
Git geldir kimi zaman hayat, ölümle yaşam arasında. Ölmek bile soyludur, eğer uğruna ölünecek varsa... kutlarım.
varmıyım varlığımla yokluğum bilmece
karamsarlık kalbinizden uzak...duyguları güzel aktarmışsınız.... tebrikler
Şimdi 'bu son olmayacak', anımsama zamanı...
Bu son olacak demek bile; son olmayacağına bir atıf aslında...
Varlık tam ve diri; yok olan tek şey; sondan bitmiş olan... Baştan başlamak için yeniden hazırlık zamanı değil mi?
Sevgiler...
hayatın kendisi bir bilmece...belki körüz ,körlükse bilmeclerin karanlığından...çok güzeldi kutluyorum saygılarımla
tebrikler...
güzel çalışmaydı...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta