Söylemedim,çekindim
Ben senden beklemiştim
Gözlerimde yansıttım
Yetmedi biliyorum…
Kaygısı başımdaydı
Geçmişim, geleceğim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Millete sır verme de
ilgileye ne dersen de :)))
Tebrikler...
Millete sırrım versem
Dilimle ikrar etsem
Sevdiğimi söylesem
Faydasız biliyorum…
Karsiliksiz olmamali sevgi. Belki de öyle degil. Sair biraz geyret etmeli, sevgisini sevdigine iyice bildirmeli, güven vermeli... diyesim geldi.
Ölcü, anlam bütünlügü var siirinizde. Akici ve zevkle, merakla okunuyor. Kutlarim.
Yine de ne kadar bilsek bir umutun peşindeyiz..Umutların dediği olur İnşallah Sevgiler
Reşide...Hanımefendiye katılıyorum.....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta