Biliyorum...
Hep acılar denizindesin;
Hayat, acı ve tatlı,
İçinden hangisini çekersin?
Karşına çıkar bir atlı,
Ardına düşersin,
Sanıyorum;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kutlarım,yüreğinize sağlık...
Arif sözün arifi imiş.İyi ki tanıdık.
Çok güzeldi tebrikler...
şiirinizi tekrar okumak güzeldi, sağlık ve esenlikler diliyorum, selamlarımla
Acı ve tatlı...
Uçuyorum;
Nurdan kanatlı
Hayat beni niye ağlattı?
Soruyorum...
Elimde acı ve tatlı,
Birbirine karıyorum;
Ne acı ne tatlı! ..
Şimdi anlıyorum...
Arif hocam çok güzeldi hayat acı ve tatlılarla doludur ama hep acı yanını görterir bize kaleminiz daim olsun efendm
Elimde acı ve tatlı,
Birbirine karıyorum;
Ne acı ne tatlı! ..
Şimdi anlıyorum...
***************************************
hayat zor bilmecedir,
beş harfli iki hecedir.
insanları cezbeden,
oyundur eğlencedir..................Adem Uysal
kutluyorum, selam ile.
Hoş bir şiir tebrikler üstad.
Anlamlı ve güzel şiirinizi beğeniyle okudum üstadım,kutlarım.Saygı,sevgiler.
SAYGILARIMLA AGABEYİM ...ELAZIĞDAN SELAMLARIMLA
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim...
Bu şiir ile ilgili 88 tane yorum bulunmakta