Biliyorum attığım adımın yönünü
Hep sen der parmaklarım.
İstekli ruhum, uzuvlarım;
İlerleyen zamanın
Yorgun sarı çehresinde,
Rengi belli düşlerim.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Duygu yüklü
şiirinizi beğeniyle okudum
Duygu yüklü
şiirinizi beğeniyle okudum
kutlarım değerli üstadım saygılar sunarım
yine yası fısıldıyor düşler...ne muhteşem bir eser Namık bey hakikatten...kutluyorum efendim...güzel çalışmanızı...tam puanla...ant..
sevilene dogru akar herşey.
çok güzel duygulardı.
tebriklerimle
İçselliğin hüzünlü dramtik tutkusu... Özlem... özlem ve yalnızlık... Duyguların kesif yoğunluğunda sevgileriyle yaşrken insan, ömrümüz tükeniverir hiç farkına varmadan...Tam puan + ant... sevgiler... Başarılar.
Şiirden de resim olurmuş. Harika...Tebrikler...
Çok güzeldi..
Tebrik ediyorum, hep doğrulardan ve en güzel duygulardan yana yazan şair yüreğinizi sevgili üstadım..
Tam puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
Hüseyin Çubuk
Söylenecek söz yok, duygular çok güzel resmedilmiş Namık Bey, yürekten kutlarım. Mutluluklar sizinle olsun!(10on+)
Her şeyin ayırdındadır Şair.Etrafını çepeçevre saran bir ıssızlığa katlanmak durumunda olarak...
O'nu bu çıkışsızlık girdabından çekip çıkaracak biri vardır ve şiir O'na göndermelerle yüklüdür.
Kutluyorum güzel şiirinden dolayı Sayın CEM'i.
Erdemle.
Bu şiir ile ilgili 28 tane yorum bulunmakta