Bilirmisin kim var uzakların da sabahın?
Kuzgun bir gecenin ardına da saklanan düşler gibi
Yarası taze düşmüş bir bahar süzülüşünde
Boz bulanık tan ağarışında en ıssız sokakların
Bir ben varım bir de hayalin...
Bilirmisin kim var dalga, dalga köpüren denize
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Sabahın ilk ışıklarında teninin sıcaklığını
Çılgınca bir öpüşün hazzını dudaklarımda
Gül kokusu sinmiş teninde yanan yalnızlığımda
Bir ben varım bir de sen, en ıssız hayallerimde...
HARİKA BİR ŞİİR
MUHTEŞEM BİR YORUM
Şiir ,müzik resim ve anlatım öyle güzel hazırlanmışki insanı hayal dünyasında bir yolculuga çıkarıyor. emeginize ve yüreğinize saglık...
Çok güzeldi, yüreğinize sağlık.
Ey Aşk.... sen neler yazdırıyorsun bu insanlara, nedir senin çıkarın ?
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta