Sen, beklemek nasıldır bilirmisin?
Yollara yapıştı mı gözlerin....
Her kapı ziline koştun mu?
Yazılmamış mektupları okudun mu,ellerin titreyerek...
Çalmayan telefonla, konuştun mu saatlerce...
Söylenmeyenleri, duyarak avunmaya çalıştın mı?
Sen hasrete alıştın mı.....
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Tebrikler selma aynen öyle haklısınız bu harika bu anlamlı bu nefis şiirinizi yürekten kutlar şükranlarımı sunarım elleriniz yüreginiz dert görmesin şair Turan çeliker
yüreğinize sağlık selma hnm güzeldi...tebrikler ...sevgiyle kalın lütfen...tam puan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta