Beni seversin bilirim!
Oysa hiç söylemedin.
Her bakışında bir sevda,
Her gülüşünde gizlediğin şefkatin.
Derdini gecelere anlatırsın bilirim.
Ve rüzgarda kaybolur sessiz çığlığın,
Ne yıldızlara uzanır elin,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evet güzel bir şiir okudum. İnanın şiirlere karşı yorumlarımı acımasız yaparım ama duyarak yazmış olduğun bir şiir. Temennim her şiirinde kendini aşarsın.
Ankaralı şairler olarak birbirimizi tanımıyoruz nedense ben bu açıdan da bir merhaba demek istedim bir şiirimle üstelik
BEN ANLARIM
Susar
içince gözlerinden
gider susuzluğu
pınarın.
Bakışlarıma
hoş geldin demek yokmu
göz kırpıp
bir tebessümünle.
Sımsıkı kucakla
bu yeter
ben anlarım
senin elveda deyişini.
Ahmet Canbaba
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta