Kimi yediği bir lokma ekmeği bile hatırlar ; saklar ufacık bir anıyı dahi. Kimi ; ismini bile duymak istemez. Kimi sever içi kor gözü başkasına kör . Kimi şıp sevdi diyarında . Kimi sever bekler kimi sever diyemez kimi sevilirde sevmek bilmez .Kiminin yüreği yanar şehidine. Kimi umursamaz maç derdinde . Sanar ki erkeklik maç kârı kız peşinde olmak . Kimi bekler ramazan-ı dòrt gözle kimi bunu bile yanlış görür.Çok şükür ki seven sevilmek beklemeyen, sevip bekleyen , ufak ekmek kırıntısını bile saklayan, sevip diyemeyen, uzaktan seven ama sevenlerdeniz. Ki vatan tek derdimiz. Sporu elbet bizde severiz ama o dertler geçici bunuda biliriz.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?



