asla değiştiremezsin karakterimi,
sana hayat verecek.
senin hal'lerini bilir.
bazen buz su değildir -
bilakis.
(Salıncakta
bu park karanlık
ama kumlar benim..
için kıpırtıdır)
(Bebeğin tenini
mahrum edemezsin
gerçeklerimden...)
Uyurken düşündün mü uykuyu,
kalktığımda ona ne dedin?
öldürmeye bu kadar
neden heveslisin
sensiz?
-
doğaçlama olmasına gerek var mı?
sanırım yok
Kayıt Tarihi : 24.11.2005 12:13:00





© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

sana hayat verecek.
senin hal'lerini bilir.
bazen buz su değildir -
bilakis.
(Salıncakta
bu park karanlık
ama kumlar benim..
için kıpırtıdır)
(Bebeğin tenini
mahrum edemezsin
gerçeklerimden...)
Uyurken düşündün mü uykuyu,
kalktığımda ona ne dedin?
öldürmeye bu kadar
neden heveslisin
sensiz?
:::::::::::::::::::::::::::::::
Sizin de çok yakinen bildiğiniz ve aşina olduğunuz gibi, şair ufkumuzun vazgeçilmez mefkuresi ve başımızın savdası olan şiirin bir iç yapısının yanında bir de o iç yapıyı belirli bir şekle ve kalıba sokan dış yapısı vardır.
Şiirin iç yapısı, şairinin duygularının şekillendiği, iç dünyasının dış dünyaya tezahür ettiği ve dizelerle vücut bulduğu engin kelimeler hazinesidir.
İşte bu engin kelimeler hazinesi dış yapısı ile beraber bir şekle girip kemale ererek, mısralarda, dörtlüklerde kısacası şiirin kendisinde arz-ı endam eder yani o şiir güzeli görücüye çıkar.
Şiir mefhumuna giden bu yolda yürürken şiir güzelini okuyan ve onunla hemhal olan her bireyin onu farklı cihetlerle değerlendirdiğini, tabiri caizse '' keseri hep kendine doğru yonttuğunu '' müşahede ederiz. Bu da kanaatimce doğru bir vakadır. Çünkü okuyucu az çok kendini o dizelerde bulur, diğer bir deyişle kendini okumuş olur. Nasıl ki şiir içeriğinin idrak edilmesi her okuyana göre değişiklik arz ediyorsa, bu şiirlerin banileri şairler için de şiir mefhumunun tariflerinin değişiklik göstermesi yani farklı şiir tariflerinin olması bana göre gayet normaldir.
Size izlediğiniz bu aydınlık şiir yolunda başarılarınızın devamını dilerken, o güzel gönlünüzün derinliklerinden gelen enfes duygularla nice güzel eserlerin altına imzanızı atmanızı can-ı gönülden temenni ederim.
En kalbî selam ve hürmetlerimle...
.
TÜM YORUMLAR (1)