Bilesin ki;
İyi değilim!
Neden iyi değilim dersen,
Özlemekten...
Hasretten...
Yıllar sonra, yorgun bir yürekle seni sevmekten...
İyi değilim.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Duygulu,içten yürekten ve anlam yüklü çalışma,yürek sesin var olsun usta kalem,saygı,sevgilerle.
Son şiir olmadığına göre,kim bilir öteki şiirlerde neler neler yazılacaktır..
Çok güzeldi Dostum.
Kutlarım.
Erdemle.
yaşam hızımın sonu
kutlarım
namık cem
Sevdiğini, aşık olduğunu en çarpıcı, en can alıcı biçimde bir itirafdı. Yüreğine sağlık. 10 puan, ant.
sevmek her haliyle güzel kutluyorum
Bahar bayramı gibi. Sevginin şenliğiydi. Haykırış hasrete rağmen sevgi renkliydi..Ne güzel dokunmuşsunuz sevdiğinize..Yüreğinize sağlık.
Bilesin ki;
Sen benim uzaklara yazdığım Şiirlerim,
Sen benim yıllar sonra,
Yana yana
Kana kana
Bütün susuzluğumu giderircesine
Sevmek istediğim Kadınsın
Seviyorum Seni..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta