Ne var geceden korkacak? bir dilek tut ve uyu.
Gönül dağlarıma geri dönersen,
Yollarına taş döşedim bilesin.
Mazi yokuşundan düze inersen,
Yıllarına yaş döşedim bilesin.
Gezip tozduğumuz sevda yolunun,
Sırtını verdiğin pembe kolonun,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Muhterem Kardeşim. Bu güzel şiirinide tam puanla tebrik ediyorum. Birinci dörtlüğün üçüncü mısrasında Bir yazım yanlışı var herhalde Düşe de olabilirmi bilmem ama 'Düze' olması gerekir diye düşündüm.
Selam ve sevgilerimle
Seyfeddin Karahocagil
Güzel dizelerdi, kutluyorum. Saygılar
ustaca yazılmış, muhteşem bir şiirdi, kutluyorum kaleminizi, tam puanla, sevgiyle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta