Beni terkettiğin zamanı göremiyeyim,
Zamanımı bitir de öyle git.
İstersen denizlerle,istersen göklerle,
Uzaklara gidersen bir gün,
Seni sevdiğimi bil de öyle git.
Dal-budak saldı bu sevda yüreğime,
İçim içime sığmıyor,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Beni terkettiğin zamanı göremiyeyim,
Zamanımı bitir de öyle git.
İstersen denizlerle,istersen göklerle,
Uzaklara gidersen bir gün,
Seni sevdiğimi bil de öyle git.
Dal-budak saldı bu sevda yüreğime,
İçim içime sığmıyor,
Gidersen ormanları tutuştur da öyla git.
Ve en büyük aşklar bile biter dersen,
Ve başka bir güzele gönül verirsen,
Beni yüreğine as da öyle git.
Bil ki,artık ben yokumdur bu dünya da,
Beni karatoprağa bırak da öyle git......öyle git...öyle git... ___özverili calismalarinizi yürekten kutluyor saygilarimi sunuyorum cok kiymetli üstad! saygilarimla...yakup icik almanya
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta