15.01.1933 - 28.08.2016
Gül güllüğünden bîhaber
Bülbüle gönlün kanatır
Bülbül goncada vird eder
Kendi gamını anlatır
Pendik; 25 Ağustos 2006
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiir deki mısra sayısı az olsa sa,
yüklenilen anlam olduça geniş.
Ne çok benzerlikler taşıyor ömürle beden arasında.
Saygılar sunuyorum hocam.
Ümran Tokmak
Gönlüne sağlık ustad
Sevgili Üstadım Mustafa Benkli
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiiriniz , İtiraf edilmemiş sevgileri ne de güzel dile getiriyor.
HEP SEVDİK BE ÜSTAT...çoğu zaman sevdiğimizi itiraf edemedik. Edebildiklerimiz de sevgimize layık olmadılar üstat. Biz de onların yerine kaleme sarıldık üstat.
Tebrik ediyor başarınızın daim olmasını diliyorum.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
teganniyi tam yakalamışsın üstad üstü başı yırtılanı gören yok selam ve dua ile
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta