Tane- tane kırıldım,
kuşlar topladı senden arta kalanları,
pencere onlerin de.
Biraz kızgın ve biraz da kırgındım.
Çok özledim çok! ..
Şimdi arasam ne der,ne konuşuruz bilmiyorum.
Belki nerede o eski zamanlar, o efsane aşklar?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bencede :) yaslandığımız dağ gerçekten dağ olmalı Habipten..gerçekten insanın bir koruyucusu olunca akan sular durur..
Kalemin hep yazsin sevgili sair arkdasim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta