Kalbine göz yapsan…
Alır mısın beni kalbine?
Çok ta büyük olmasa da olur…
Sığacağım kadar hemen
Bi göz de olsa yeter…
Kalbinin eli olsa…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgilerin kalıcı ve Uzun Ömürlü olması dileğiyle Sayın Hocam ,Kaçamak sevgilermi Emeğini kutluyorum.
kelebek kadar ömrü olsa insanın.. gönlünün sevdiği ile geçirmek ister.. çok içten çok samimi bir şiirdi.. kaleminize sağlık..
çok güzel şiir kaleminiz daim olsun
bi gözcük
el kadar
bir güncük
çok verilen ömre karşılık
çok mu
duan kabul olsun
olmasa da
sevebilen bir yüreğin
sana şiir yazdıran sevgilin var
varsın
senin olmayıversin
çokmu
Sıcacık, hoş bir şiir...
Dilerim alır...
Tebrikler...
Güzeldi,beğeniyle okudum
Saygıyla
Eminim bu güzel yüreği taşıyacak muhattabı içtenlikle taşıyacaktır. Güzel şiirinizi ve de bu güzelliği yansıtan sevgi dolu yüreğinizi kutlarım. Saygılar Üstadım.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta