Düşmanlıklar silinmeli,dostluklar kurulmalı
Güzel bir gelecek için,bu ilk hedef olmalı
(Samsun-1992)
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




benim en büyük dostum düsmanımdır hocam.biz neler gördük ki dost dediklerimiz bize en kahpe oyunları oynadı.kimse yanımızda olmadı.kim güclüyse hep onun yanında yer aldılar.dostumuz ne zaman bi izledi.ne zaman bizi takip etti basına bi iş gelmesin diye.hiçbir zaman...bari beni izleyen takip eden beni baskasına dövdürmeyen herzaman yakınımda olan düsmanım var.işte o benim dostumdur hocam.zaten ölümlü dünya iyiylle degilde kötüyle dostluk kursam nolcak.yeterki beni anlayan herzaman yanımda olan biri olsun yeter.gelecegini yok dostluklar belirlermiş diyorsunuz da hocam ben gelecegimi dostuma degil önce kendime emanet ederim.sizin zamanınızda dostluklar iyi olabilir yada olmustur.şu zamanda hangi dostluk gercek hocam.herkesin derdi olmus para pul ask manita zevk rahatlık.bunlar ölümü unutmuslar hocam.birde dostum olan azrailim var hocam.o bari son gün beni yalnız bırakmıyor.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta