Karanlık kasvetli sokaklarda,
Kör gecelerin şafaklarında,
Yanıma konan bir beyaz karga,
Şakıdı o güzel sesi ile.
Kanat açtık uzak diyarlara.
Meydan okuduk kara ufuğa.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne güzel demişsiniz
beğeni ile okudum
dilinize sağlık
Eleştiri kaldırabilir misin gerçekten?
Yazdığın şiir diye astığın yazılar hece şiiri değil. Hece şiiri böyle yazılmaz evlat. Yaşın daha çok küçük. Oku, oku, oku .. hece yazmak için zorlama kendini. Serbest yaz, ama serbest de kuralla yazılır. Adı serbest ancak kuralı vardır. Çok çok oku. Ama demek isterim ki; şiir özel bir yetenek ister. Herkes şiir yazamaz.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta