Giderken son sözün sevmedim oldu,
Niyazımdır Allah’ından bul yârim.
Gidişinle gonca güllerim soldu,
Çağladı göz yaşım oldu sel yârim.
Dilerim ki benden beter ol yârim!
Senki acımadın gittin ya benden,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiiri, Şiirle yaşamın arasına dramatik düzlemler, karmaşık sözcükler koymadan,yaşanmışlıklardan soluk alarak yazdığınız için okuyanı saran sarmalayan bir duygu oluşuyor
Çok teşekkür ederim okuyan beğenen yüreğiniz varolsun selam ve saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta