İtiraf edeyim ki beni hiç sevmedi
Yalvardım aşk dilendim tipim değilsin dedi
Gel zaman git zaman evlendi
İki yılmı ne sürdü severek ayrıldık dedi
Yalanını sevsinle...
-
İkinci kocasıyla sırf evi ve parası için evlendi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Güldürürken düşündüren şiir .Bedduaya tutulmuş remziye zataen beter olmuş daha ne olsun.
Şairin yüreğine ve kalemine sağlık anlamlı kızgınlık içinde yazılmış bir şiir olmuş tebrikler.Saygı ve sevgilerimle.
Remziye hanım kızdırmış üstad seni hayırlısı,kutlarım..10
oğlu sormuş dul anasına anne senin için çok evlendi diyorlar doğrumu, annesi saymış:İrecep,şaban,irekmetlik baban, üçü ondan ileri,üçü ondan geri oğul anan bu dünyada günmü gördü sanki hepsinide allah rahmet eylesin.
Beter olacağı kadar olmuş bence... Bir altıncıyı da görebilir mi bilmem...
Gülümseyerek okudum.. Kutlarım çok hoş bir şiirdi...
Nicelerine..
İki yakası bir araya gelsin diye elinizi yakasına uzatacak olsanız tarihte ikinci 'Yedi kocalı Hürmüz' vakası ile karşılaşmamız an meselesi olur....
kaleminize sağlık sayın Ömer Katırcı...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta