Kıyıya vuran hırçın dalgaların köpüğünde, yüreğimi gördüm
seni her düşündüğüm ve hissettiğim an da ki yüreğimin halini.
Ne kadar çok benziyorduk birbirimize.
Belki hasret,belki hüzün,belki kızgınlık hayata
belkide...
insanlara kızgınlık köpük köpük...
Deniz ve ben
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




deniz kıyı özleminde çırpınıp durur, kıyı ise hep bir yanıyla bakakalır denize... sevgilerle
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta