Elbette bir gün sabaha
Güneş bensiz diyecek
“Merhaba! ”
Gündüz bensiz giyecek
Giysilerini erken erken.
Güneş şöyle güleyim derken
Yollar bensiz dolup taşacak!
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




...yüreğinizdeki yoğun duygusallığı dizelere serpiştirerek, kaygılardan uzak, samimi ve içtenlikle paylaşımı vurgulamışsınız...
''...Gündüz geceye devrederken yerini
Akşamları ay bensiz doğacak! ..'' gerçeğini umursamadan dile getirmeniz, kaleminizde büyük bir yürek yattığının ifadesi olsa gerek...tebrik ederim sayın L.Karagöz...
Yürekten tebrikler. Anlatımınızdaki duygusallık ve içtenlik çok güzel. Umarım yüreğinizde açan gülleriniz hep tomurcuklarınır ve paylaşılır.
Merhaba,tebrik eder,başarılarınızın
devamını dilerim.Saygılar...
Profesör Dr İbrahim Necati Günay
( www.ultrailan.com )
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta