En candan dostlarım düştü yadıma,
Sormazlar hallerim nicedir benim! ..
Şairim, İrfani derler adıma,
Köyümü sorarsan,Bice'dir benim...
Gurbet ellerinde ömrüm bitiyor,
Viran bağlarımda baykuş ötüyor,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




En candan dostlarım düştü yadıma,
Sormazlar hallerim nicedir benim! ..
Şairim, İrfani derler adıma,
Köyümü sorarsan,Bice'dir benim...
Gurbet ellerinde ömrüm bitiyor,
Viran bağlarımda baykuş ötüyor,
Ben, doğsun beklerken,güneş batıyor,
En mesut zamanım gecedir benim...
Benimde en çok sevdiğim günler değil gecelerdir. Gecelerde bulurum dünyanın bütün güzelliklerini gecelerde yaşarım. Çok güzel ve anlamlı şiirnizi kutluyorum. Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta