Zerrelerin özü benim,
Aşıkların sözü benim,
Görenlerin gözü benim,
Bütün varlar beni bilir.
Kayıp değil sırlardayım,
Kışın yağan karlardayım,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Seni bilmeyen namettir hocam.
Ellerine, yüreğine, bileğine ve gönlüne sağlık, harika bir şiir.
Saygılarımla
Galip Sinecikli
iyne oyası gibi işlenmiş şiir.
harika
meral yağcıoğlu
Hecesiyle kafiyesiyle de güzel, akıcılığı ve anlatımıyla da güzel bir şiirdi.....yüreğinize sağlık... selam ve saygılarımla...........
Duygular motif gibi dizelere nakislanmis.. Cok güzeldi Sayin Ince, yüreginize saglik.. Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
İnce ince dökülmüş,yüreğine sağlık dostum Ferit Teksoy
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta