Ben küsmüşüm yalnız olan dünyama
Oda sevdiğimi almış yanına
Ona bu aşkıma bağlılığıma
Bırakmam sevdiğimi başkasına
Deli olur onsuz geçen zamanım
Sevdiğimi ilan eder saklarım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Unutma beni,unutmam ben seni
Yüzündeki aşkı acı kederi
Dostlara diyemedin bile beni
Seni seviyorum benden ileri
Sevgi Budur Derim Dost...
Yüreğinden Sevgi Hiç Eksilmesin Dilerim...
Bitimsiz Sevgilerimle...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta