Gidişlerden
Geriye bıraktığın
Gözyaşımın izinin yerinin
Tuz kurusu
Kabuk bağlayışları
Keşkelerle süslenmiş derin bir ah!
Yürek acısı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




neden hep geriye kalandadır iç sızıları, yürek ağrıları ve kan çanağına dönüşmüş kanlı gözbebeklerinin buğulu dünde kalan izleri ?
kısa ve öz geride kalanın yakarışını anlatmışsınız hoşta olmuş tebrikleeer !
Ah..Ah..yürek acısı mı dedin şair.bahtiyar aslan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta