Bende kalan bir akşam sızısı
Bir gece karanlığı hece hece
Yürek burkan feryatlar kulaklarımda
Göz yaşlarıyla ıslanmış bir avuç
Parmaklarımın her boğumunda isyan...
Geri dönüşsüz yolculuklarda umudum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Geri dönüşsüz yolculuklarda umudum
umudun hıcc bırr zamannn donmemek uzere gıtmesıne ızın verme emı:)Arzu gülücüdür
Yürek burkan feryatlar sanki benim de kulağımda. Ne kadar güzel anlatmışsın! Tebrikler...
Güzel bir duygu seli kutlarım
Türk Öğer KOÇ
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta