gün güneşini uğurladı
dar bu yürek
kucak kucak dalgalar misali
hayaller ıslak
hüzün sinmiş rüzgarın sesi
sarı kuru bir yaprak
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




gözlerimde iki damla yaş olasın geldi
ve ben sana iplik iplik
yanağımdan süzülen sen değildi
sen değildi..................
Bir TSM bestesini anımsattınız. ''Ayrılık yarı ölmekmiş,/O bir ateşten gömlekmiş...'' Paylaştığınız için teşekkürler.
Mehmet Nacar
Derin, verdiğin ara sana yaramış. Şiirlerin daha bir güzel olmuş. Barış Aluk.
çok etkileyici.çok derin den......
''saatler kum yığını ''
Zamanın sustuğu an mı bu?
Tebrik ve sevgilerimimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta